Címkék

, , , ,

Június 29., szombat
10.30 Nagyváradról elszármazottak találkozója – gyülekező, regisztráció
– Régi Nagyvárad – képeslap-kiállítás
– Összeállítás Boros Zoltán Nagyváradról szóló filmjeiből
– Boros Zoltán: Énekben hallottam – zenés könyvbemutató
Szervező: Pro Partium Egyesület, Erdélyi Magyar Nemzeti Tanács
Helyszín: Partiumi Keresztény Egyetem Díszterme (Teleki/Primăriei u. 27.)

11.00 Városnézés magyar és román idegenvezetéssel
Idegenvezető: Moldován Gellért Lajos tanár
Gyülekezési hely: Rhédey-kert (Bălcescu Park)

13.00 Erdély nyugati ablakában – filmvetítés
Szervező: Varadinum Film Egyesület
Helyszín: Partiumi Keresztény Egyetem Díszterme (Teleki/Primăriei u. 27.)

14.00–19.00 Ismerd meg Szent László városát – vetélkedő
Szervező: Partiumi Keresztény Egyetem Diákszervezete
Gyülekező: Rhédey-kert (Bălcescu Park)

15.00 Várlátogatás idegenvezetéssel
Idegenvezető: Pápay Zoltán vállalkozó
Gyülekezési hely: Góbé Csárda (Dobrogeanu Gherea u. 26.)

15.00 Dr. Szilágyi Ferenc: Közigazgatás a Partiumban – a honfoglalástól napjainkig; könyvbemutató
Szervező: Partiumi Magyar Művelődési Céh
Helyszín: Partiumi Keresztény Egyetem, Bartók-terem (Teleki/Primăriei u. 27.)

16.00 Hang-színek – válogatás nagyváradi zeneszerzők alkotásaiból
Szervező: Classic Arts Művészeti Egyesület
Helyszín: Partiumi Keresztény Egyetem, Bartók-terem (Teleki/Primăriei u. 27.)

21.00 Operettest. Fellépnek: Bódi Marianna (szoprán, Magyar Állami Operaház, Budapest), Haja Zsolt (bariton, Magyar Állami Operaház, Budapest), Böjte Sándor (bariton, Csokonai Színház), Balla Melinda (Csokonai Színház)
Helyszín: Rhédey-kert (Bălcescu Park)

Reklámok